حرف های ناگفته


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام خوش اومدین به دل تنهای من امیدوارم لحظات خوب و خوشی داشته باشید نظر فراموش نشه خوش و پیروز باشید راستی تبادل لینکم کنید بعد پیام بدین منم شمارو لینک کنم

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دل تنها و آدرس dellonly.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 68
:: کل نظرات : 139

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 63
:: باردید دیروز : 55
:: بازدید هفته : 281
:: بازدید ماه : 281
:: بازدید سال : 1183
:: بازدید کلی : 12339

RSS

Powered By
loxblog.Com

حرف های ناگفته
دو شنبه 9 تير 1393 ساعت 12:38 | بازدید : 707 | نوشته ‌شده به دست دل تنها | ( نظرات )

سلام عزیزم

دیدی دیروز چقد حرف برا گفتن داشتیم؟ اصن حرف کم نمیاوردیم.چه روز سختی داشتیم

روز گریه بود. روز جدای.روز مرگ.روز عذاب

میبینی روزش چقد فرق داشت؟

الان ک دارم برات مینویسم سرکارم جلوی همه گریم گرفته

دیگه نفسم بالا نمیاد.

بی تو موندن خیلی سخته

همش صفحه گوشیمو نگاه میکنم

دستم میره برات بگم اشتباه کردم میام پیشت

ولی یه حسی بهم میگه بذار راحت باشه

تو هیچی برا اون نداری. تو با برگشتنت آیندشو,زندگیشو خراب میکنی

امیدورام این تصمیمی که گرفتم درست باشه

بخاطرتو رفتم چون نخواستم زندگیتو با من خراب کنی

من هیچی  تو این دنیا ندارم

اسمتو رو قلبم هک کردم تا هیچوقت از یادم نری

بعضی ادمارو خدا اشتباهی زمین اورده اونا فرشته هستند توهم اشتباهی آورده شدی

دیشب وقتی در جواب بدی که بهت کردم اون حرفارو بهم میگفتی داشتم از خجالت آب میشدم

من از بودن خودم خجالت میکشم. و از تمام ادامای که منو هم مثل خودشون دل سنگ کردن متنفرم.

من به این بدی نبودم.احساس داشتم,دل کسیو نشکونده بودم,حاظر بودم خودم عذاب بکشم ولی کسی رو عذاب ندم.

عزیز من,عشق من,نفس من,وجود من, توهم دلت سنگ باشه منو دور بنداز

نبینم گریه کنی,طاقت گریه هاتو ندارم

بازم برات حرف دارم . دلم برا تو مینویسه بازم بیا بخون



|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
محمدرضا در تاریخ : 1393/4/11/3 - - گفته است :
بدون شوخی عالیه خیلی تحت تاثیر قرارگرفتم

<-CommentGAvator->
پاییز فصل عاشقــــــــــان(دنیا) در تاریخ : 1393/4/10/2 - - گفته است :
وبت عالیه موفق بشی

<-CommentGAvator->
هامون در تاریخ : 1393/4/10/2 - - گفته است :
وبت زیباست... ممنون
یه سری به ما هم بزن... نظرم بدی خوشحال میشم

<-CommentGAvator->
Zahra در تاریخ : 1393/4/10/2 - - گفته است :
سلام وب قشنگی داری لینک شدید اگ میش.منم لینک.کنید. ممنون http://truelove1994.blogfa.com/

<-CommentGAvator->
asadollahmousavi در تاریخ : 1393/4/10/2 - - گفته است :
سلام
وبت خیلی خوبه
به منم سربزن
من دوتا درس دارم بیا سربزن خوشحال میشم و نظرت رو هم بگو
amousavi.blogafg.com

<-CommentGAvator->
صدف17 در تاریخ : 1393/4/10/2 - - گفته است :
خیلی نایسه....آوووورین
دیدی بهت قول دادم میام

<-CommentGAvator->
Parisa در تاریخ : 1393/4/9/dellonly - - گفته است :
سلام
عجب آدم وفادار و افسرده اي هستيد شما
وبتون خشگله ولي غمگينه
اميدوارم بهتر هم بشه
موفق باشيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: